مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:302024-01-07حوادث

دستگیری 6 متهم در پرونده تخلفات اداری شورای شهر و شهرداری پاکدشت


در روزهای اخیر در دو پرونده مجزا 3 نفر شامل یک نفر از اعضای شورای شهر، کارمند شهرداری پاکدشت و یک نفر کارچاق کن بازداشت شدند.

- در روزهای اخیر در دو پرونده مجزا 3 نفر شامل یک نفر از اعضای شورای شهر، کارمند شهرداری پاکدشت و یک نفر کارچاق کن بازداشت شدند.

6 متهم در دو پرونده شورای شهر و شهرداری پاکدشت به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی، اعمال نفوذ، اخذ رشوه، واسطه گری و نیز دریافت رشوه شناسایی و 3 نفر متهمان روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روابط عمومی دادگستری پاکدشت در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای 6 متهم در دو پرونده شورای شهر و شهرداری پاکدشت، اعلام کرد؛ در روزهای اخیر در دو پرونده مجزا 3 نفر شامل یک نفر از اعضای شورای شهر، کارمند شهرداری پاکدشت و یک نفر کارچاق کن بازداشت شدند.

در این پرونده که مربوط به عضو شورای شهر است، یک نفر از کارکنان شهرداری با قرار 10 میلیارد تومانی و یک نفر کارچاق کن در شهرداری که واسطه دریافت رشوه بوده، با قرار موقت روانه زندان شدند.

در پرونده دوم که مربوط به 3 نفر از اعضای شورا شهر پاکدشت است؛ متهمان شناسایی شده با ضمانت 2 میلیارد تومانی آزاد هستند.

اتهامات مطرح شده در هر دو پرونده شامل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، اعمال نفوذ، اخذ رشوه، واسطه گری و نیز دریافت رشوه است که میزان رشوه دریافت شده در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 متهم در پرونده تخلفات اداری شورای شهر و شهرداری پاکدشت

دستگیری 6 متهم در پرونده تخلفات اداری شورای شهر و شهرداری پاکدشت