مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:452023-12-26سياسي

برگزاری هفته جهانی رشت تا رونمایی از سامانه «رشت من»


در مراسم رونمایی از پوسترمراسم روز رشت، بر استفاده از ظرفیت های ملی و بین ‍المللی برای جهانی شدن روز رشت تأکید و از سامانه رشت من رونمایی شد.

- رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نقش رسانه ها در برندینگ سازی ظرفیت ها و پتانسیل های این شهر گفت: روز رشت باید تبدیل به روز جهانی رشت شود و گام های تحقق این مهم در این دوره از فعالیت مجموعه مدیریت شهری رشت برداشته شده است و در این راستا 37خبرنگار از 6 کشور جهان در برنامه های هفته رشت سال جاری حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری رویداد هفته رشت  در ساختمان مرکزی شهرداری رشت در میدان گیل با تأکید بر اینکه هفته رشت در سال جاری باید در خور شأن و نام این شهر بزرگ برگزار شود، اظهار کرد: بخش عظیمی از تحقق این مهم پوشش این رویداد است که بر عهده رسانه ها است و باید با تمام علاقه ای که به این شهر دارند برنامه های هفته رشت را با هدف توسعه و تعالی شهر پوشش دهند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت به سفر اخیر به کشور روسیه اشاره کرد و گفت: شهر مسکو در روسیه بسیار زیبا و زنده است که بخش عظیمی از آن زیبایی را مدیون نورپردازی ویژه آن شهر است و اگر این نورپردازی ها در رشت انجام شود یقیناً زیبایی صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته جهانی رشت تا رونمایی از سامانه «رشت من»

برگزاری هفته جهانی رشت تا رونمایی از سامانه «رشت من»