مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:102023-12-26فرهنگي

نمایشگاه «سه رخ» افتتاح شد/ «چهره» نقطه اشتراک یک نمایشگاه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه گروهی آثار سه هنرمند پیشکسوت هنر های تجسمی با عنوان «سه رخ» عصر روز دوشنبه 4 دی ماه با حضور خالقان آثار؛ - نمایشگاه سه رخ افتتاح شد/ چهره نقطه اشتراک یک نمایشگاه نمایشگاه گروهی سه رخ که شامل آثار سه هنرمند پیشکسوت هنر های تجسمی؛ ناصر سیفی، علی اصغر یوزباشی و سیدحمید شریفی آل هاشم است، عصر دوشنبه 4 دی ماه افتتاح شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه گروهی آثار سه هنرمند پیشکسوت هنر های تجسمی با عنوان سه رخ عصر روز دوشنبه 4 دی ماه با حضور خالقان آثار؛ ناصر سیفی، علی اصغر یوزباشی و سیدحمید شریفی آل هاشم و همچنین محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، حسین عصمتی، نادر قشقایی و جمعی از هنرمندان در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

در این نمایشگاه علی اصغر یوزباشی با مجسمه هایی از چهره های فرهنگی و هنری، سیدحمید شریفی آل هاشم با آثار تصویرسازی، طراحی جلد کتاب و پوستر و ناصر سیفی با آثار طراحی و نقاشی چهره ها حضور دارند.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه نوشته شده است: واژه رخ را رخساره و روی گویند و در فرهنگ لغات به معنی صورت و چهره در پیکره انسانی آمده که به عنوان مشخصه اصلی آن شناخته می شود و هویت اصلی فرد را بازگو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «سه رخ» افتتاح شد/ «چهره» نقطه اشتراک یک نمایشگاه

نمایشگاه «سه رخ» افتتاح شد/ «چهره» نقطه اشتراک یک نمایشگاه