مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:102023-12-25سياسي

معرفی تور کربلا، تور کربلا با قطار یا هوایی؟


زیارت امام حسین (ع) آرزوی دیرینه شیعیان است.

علاقه به امام حسین (ع) و آرزوی زیارت این امام بزرگوار سبب شده که سفر به کربلا یکی از برنامه های مهم شیعیان بشمار آید - زیارت امام حسین (ع) آرزوی دیرینه شیعیان است.

علاقه به امام حسین (ع) و آرزوی زیارت این امام بزرگوار سبب شده که سفر به کربلا یکی از برنامه های مهم شیعیان بشمار آید به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورسیر، پیش از سفر به کربلا بهتر است در رابطه با مکان های زیارتی عراق اطلاعاتی داشته باشیم.

برای عزیمت به کربلا و تجربه یک سفر زیارتی با آرامش و معنویت، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به کارگزار رسمی تور کربلا اقدام به ثبت نام عتبات عالیات نمایید.

به زودی تور کربلا با قطار نیز شروع خواهد شد.

تور هوایی کربلا سفر به نجف، کاظمین، سامرا با هتل های نزدیک به حرم، درجه الف و vip از خدمات نوراسیر تحت برند حامد سیر می باشد که در ایام محرم، صفر، اربعین، ماه رمضان، عید نوروز 1403 و تمامی فصل ها از جمله زمستان برگزار می شود.

تور هوایی کربلا از تهران (فرودگاه امام خمینی) به سمت نجف عراق و بالعکس و تور کربلا زمینی از تهران (ترمینال غرب آزادی) به سمت مرز مهران حرکت می باشد؛ با توجه محدود بودن کاروان های زیارتی کربلا برای رزرو تور زمینی کربلا و تور هوایی کربلا از همین امروز تور خود را بصورت رایگان رزرو کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی تور کربلا، تور کربلا با قطار یا هوایی؟

معرفی تور کربلا، تور کربلا با قطار یا هوایی؟