مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:302023-12-30اقتصادي

تلاش شهرداری تهران برای کاهش تورم نیرو/ پیگیری بهبود حقوق و دستمزد کارکنان


معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران بر تلاش حداکثری برای بهبود حقوق، مزایا و معیشت کارکنان شهرداری تهران تأکید کرد.

- معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران بر تلاش حداکثری برای بهبود حقوق، مزایا و معیشت کارکنان شهرداری تهران تأکید کرد.

مجید باقری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند توجه به بهبود حقوق و معیشت پرسنل شهرداری تهران، گفت: توجه به حقوق پرسنل به صورت کلان دغدغه شهردار و همه مسئولین شهرداری تهران است و میزان این دغدغه برای معیشت کارکنان وصف ناپذیر است.

در حقیقت برای تحول درون زا با خواستگاه قانونی برنامه ریزی کاملی صورت گرفته است.

وی افزود: مجلس موضوع ترمیم حقوق را مورد توجه قرار داد که ما آن را اجرا کردیم اما اوایل فروردین سال جاری دیوان عدالت اداری دستورالعمل سازمان امور اداری استخدامی را ابطال و تأکید کرد که این سازمان مرجع درستی برای این کار نبوده است و ترمیمی که اتفاق افتاده شامل همه مولفه های حقوقی نمی شود.

باقری ادامه داد: از سوی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران دغدغه داشتند که این موضوع یک ابهام قانونی است که آیا این ابطال به همه آیتم های حقوقی تأثیر دارد یا خیر؟ لذا از مجلس استعلام شد و در نهایت اعلام شد به جز سه آیتم برای سایر آیتم ها تأثیری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهرداری تهران برای کاهش تورم نیرو/ پیگیری بهبود حقوق و دستمزد کارکنان

تلاش شهرداری تهران برای کاهش تورم نیرو/ پیگیری بهبود حقوق و دستمزد کارکنان