مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:052023-12-30سياسي

درخشش نیروی دریایی سپاه در جشنواره امام علی (ع) نیروهای مسلح


معاونت دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه در جشنواره امام علی (ع) نیروهای مسلح موفق به درخشش ویژه و ممتاز شده و 6 عنوان مهم در تدوین نقشه جامع دفاعی و امنیتی کشور را بدست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در جشنواره امام علی (ع) نیروهای مسلح کشورمان که هفته گذشته با حضور سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در تهران برگزار شد، معاونت دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه با درخششی ویژه توانست 6 عنوان برتر را در زمینه تدوین نقشه جامع دفاعی و امنیتی کشور در رقابت با دیگر دانشگاهها و پژوهشگاههای نیروهای مسلح کشورمان بدست آورد.

سردار احمد راستی معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: معاونت دانش و پژوهش و مرکز مطالعات دفاعی نیروی دریایی سپاه یکی از مراکز مهم تحقیقاتی در زمینه مسائل گوناگون مرتبط با دانش دفاعی در ابعاد مختلف است و بحمدالله در سایه هدایت های فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش های مستمر فرزندان ملت ایران در این حوزه توانسته یکی از مراکز پیشرو در زمینه تحقیقات و پژوهش های دفاعی باشد.

    وی با بیان این که در جشنواره امام علی (ع) نیروهای مسلح کشورمان نیز معاونت دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه موفق به کسب 6 عنوان ممتاز شود، افزود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نیروی دریایی سپاه در جشنواره امام علی (ع) نیروهای مسلح

درخشش نیروی دریایی سپاه در جشنواره امام علی (ع) نیروهای مسلح