مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:302024-01-16سياسي

وزیر راه برای رفع مشکل ناوگان برون شهری اصفهان چه قولی داد؟


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: جلسه مشترکی در وزارت راه و شهرسازی با حضور یکی از نمایندگان مجلس اصفهان با وزیر برگزار و مشکلات ناوگان حمل ونقل برون شهری اصفهان به طور خاص مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، داستان کمبود بلیت اتوبوس بین شهری مدت هاست شهروندان اصفهانی به ویژه افرادی که برای انجام امور اداری یا شخصی باید به صورت مداوم با استفاده از اتوبوس سفر کنند را با چالش مواجه کرده است.

برای رفع مشکل تهیه بلیت اتوبوس در پایانه های اصفهان ناشی از کمبود اتوبوس، جمعی از مدیران و مسؤولان حمل و نقل اصفهان در جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی پیگیر این موضوع شدند.

حسین ورپشتی، مدیر یکی از شرکت های حمل و نقل مسافر اصفهان اظهارداشت:  با پیگیری یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی به صورت حضوری دیدار کردیم و مشکلات این ناوگان را شرح دادیم که در اثر بی توجهی چه آینده ای گریبان گیر حمل ونقل برون شهری کشور خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسؤولان کشوری باید نسبت به رفع مشکلات این ناوگان توجه بیشتری داشته باشند، زیرا با وجود مشکلات اقتصادی و نداشتن حمایت و تسهیلات ویژه رانندگان یکی یکی از جابه جایی مسافران منصرف و پایانه های کشور در آینده از وجود اتوبوس خالی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه برای رفع مشکل ناوگان برون شهری اصفهان چه قولی داد؟

وزیر راه برای رفع مشکل ناوگان برون شهری اصفهان چه قولی داد؟