مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 07:352024-01-06اقتصادي

4000 واحد مسکن روستایی در زنجان به بهره برداری می رسد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان چهار هزار واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان چهار هزار واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

رضا خواجه ای در گفت وگو با ایسنا، به دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان اشاره کرد و گفت: امروز برخی پروژه های بنیاد مسکن استان زنجان به صورت متمرکز افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی از افتتاح 675 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت ریزی معابر 175 روستای استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری در این ایام خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 960 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین عملیات آماده سازی 10 هزار قطعه زمین روستایی با حضور مسئولان کشوری در راستای طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 واحد مسکن روستایی در زنجان به بهره برداری می رسد

4000 واحد مسکن روستایی در زنجان به بهره برداری می رسد