مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:102023-12-28سياسي

ضرورت رسیدگی به امور فرهنگی و معنوی مددجویان در کنار رفع مشکلات معیشتی


در کنار رفع نیازهای معیشتی مددجویان، باید به امورات معنوی و فرهنگی خانواده های تحت حمایت نیز توجه شود.

- قائم مقام کمیته امداد گفت: در کنار رفع نیازهای معیشتی مددجویان، باید به امورات معنوی و فرهنگی خانواده های تحت حمایت نیز توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد در آیین تجلیل از تشکل های مردمی و موسسات خیریه استان قم با بیان این که یکی از دغدغه های اصلی حضرت امام(ره)، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان بود، اظهار کرد: کمیته امداد از اولین نهادهای تشکیل شده پس از انقلاب به شمار می رود که هدف اصلی و اساسی آن در سال های اخیر، توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در امور خیر، تصریح کرد: پس از تشکیل کمیته امداد، هرچه پیش رفتیم در جای جای مختلف اعتماد و مشارکت های مردمی کمک شایانی به ماموریت های این نهاد کرده است.

در سطح کشور نیز در حوزه های مختلف، هرجا مردم نقش داشتند، پیروزی های بزرگی کسب شده است، وی ادامه داد: در امر خیر و احسان، اعتقاد ما بر این است که بخش اعظم امورات از طریق تشکل های مردمی و خیرخواهانه مدیریت شود.

در همین راستا تمام توان و داشته های خود را در اختیار موسسات خیریه قرار می دهیم تا بهترین خدمت را به مددجویان ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رسیدگی به امور فرهنگی و معنوی مددجویان در کنار رفع مشکلات معیشتی

ضرورت رسیدگی به امور فرهنگی و معنوی مددجویان در کنار رفع مشکلات معیشتی