مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:352024-01-09سياسي

رشد حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی و کارآمد است


مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در حاشیه انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان همه سلایق، ظرفیت ها و تشکیلات صنفی را به مشارکت فعال، - ایسنا/اردبیل مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در حاشیه انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان همه سلایق، ظرفیت ها و تشکیلات صنفی را به مشارکت فعال، آگاهانه و مقتدرانه در انتخابات فرا خواند و گفت: بدون تردید رشد، شکوفایی و بالندگی حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی، کارآمد و مقتدر است.

مهدی فیضی اظهار کرد: نظام دامپزشکی به عنوان یک تشکیلات مردم نهاد در حوزه دامپزشکی نقش بسزایی در تحقق شعار رشد تولید و تحقق امنیت غذایی ایفاء می نماید.

وی گفت: شورای نظام و اداره کل دامپزشکی استان توامان قرابت شغلی و هم افزایی خوبی در منطقه دارند و ارتقاء بهره وری در صنعت دامپروری، رونق اقتصادی، اشتغالزایی پایدار دانش آموختگان دامپزشکی، کاهش چشمگیر بیماریهای مختلف دام و طیور و عدم شیوع آن و افزایش کیفیت، کمیت و تضمین سلامت فراورده های خام دامی تجلی رونق و مصداق عینی این قرابت و هم افزایی است.

فیضی خاطر نشان کرد: بی شک توفیقات مستمر و موفقیت های کسب شده حوزه دامپزشکی و دامپروری در طول سالیان گذشته نتیجه همکاری و تعامل سازنده بین همکاران بخش دولتی و غیر دولتی است که هریک از آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی و کارآمد است

رشد حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی و کارآمد است