مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:152024-01-14سياسي

دستگاه های مسئول مبارزه با زمین خواری با یکدیگر همکاری داشته باشند


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود، بر لزوم تعامل و همکاری دستگاه های مسئول در امر مبارزه با زمین خواری تاکید شد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود، بر لزوم تعامل و همکاری دستگاه های مسئول در امر مبارزه با زمین خواری تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان با اشاره به جلسه کمیسیون اصل نود گفت: این جلسه در راستای برگزاری جلسه کارگروه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری با موضوع اجرای مقررات و قوانین و ضوابط اجرایی و بررسی طرز کار دستگاه های مسئول حفظ یکپارچگی و جلوگیری کننده از خرد شدن اراضی زراعی با حضور معاون دادستان کل کشور، رییس سازمان ثبت اسناد، مسئولان و کارشناسان وزارت اطلاعات، سازمان نقشه برداری، اتاق اصناف، فراجا و تمامی دستگاه های مسئول تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این جلسه بر لزوم تعامل و همکاری دستگاه های مسئول در امر مبارزه با زمین خواری تاکید شد.

همچنین با اشاره به طرح ترتیب یکپارچه سازی اراضی باغی و زراعی، حاضران تاکید داشتند این طرح خلأءهای قانونی در حوزه زمین خواری و تغییر کاربری را تا حد زیادی پوشش می دهد.

خضریان بیان کرد: با توجه به تهدید امنیت غذایی و تضعیف کشاورزی به واسطه از بین رفتن اراضی مستعد و مرغوب زراعی، تکالیف دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مسئول مبارزه با زمین خواری با یکدیگر همکاری داشته باشند

دستگاه های مسئول مبارزه با زمین خواری با یکدیگر همکاری داشته باشند