مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:502023-12-24اقتصادي

اختصاص 5 درصد اعتبارات تملک دارایی به طرح های بسیج سازندگی


استاندار زنجان در رابطه با اختصاص 5 درصد از اعتبارات تملک دارایی به طرح های بسیج سازندگی گفت: حتما پیگیر می شویم که دستگاه های اجرایی 5 درصد اعتبارات تملک دارایی خود را برای اجرای طرح های بسیج سازندگی اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی در راستای توسعه و ارتقای خدمات قابل ارائه به روستاییان در استان قابل تحسین است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما قدردان اقدامات بسیج و سپاه هستیم ولی باید محدودیت های اعتباری را هم در نظر بگیریم، گفت: 52 روستا در سطح استان در حال حاضر گازکشی نشده است و برای این موضوع به دنبال اعتبار هستیم.

وی دررابطه با اختصاص 5 درصد از اعتبارات تملک دارایی به طرح های بسیج سازندگی گفت: حتما پیگیر می شویم که دستگاه های اجرایی 5 درصد اعتبارات تملک دارایی خود را برای اجرای طرح های بسیج سازندگی اختصاص دهند.

افشارچی با بیان اینکه همکاری های خوبی در سطوح مختلف برای تحقق اهداف بسیج و سپاه در استان صورت گرفته است، گفت: بسیج جلوه تمام خوبی ها، پاکی ها و از خودگذشتگی ها و حلقه واصل برای پیوند بین مردم و نظام است و برای انجام کارهای سخت همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 درصد اعتبارات تملک دارایی به طرح های بسیج سازندگی

اختصاص 5 درصد اعتبارات تملک دارایی به طرح های بسیج سازندگی