مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:152024-01-06اقتصادي

بهره برداری از فاز اول پروژه الیاف شیشه تا پایان سال 1402


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذار چینی پروژه الیاف شیشه در خضری قول مساعد داده که در صورت تامین زیرساخت ها فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذار چینی پروژه الیاف شیشه در خضری قول مساعد داده که در صورت تامین زیرساخت ها فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مرتضی ذاکریان نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، امروز شنبه 16 دی به صورت سرزده از پروژه در حال ساخت الیاف شیشه در خضری بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرای پروژه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ذاکریان در این بازدید به صورت تلفنی مسایل و مشکلات سرمایه گذار را جویا شد و پیگیری های لازم برای حل موانع و مشکلات را انجام داد.

وی عنوان کرد: کارخانه تولید الیاف شیشه در زمینی به مساحت هشت هکتار در حال احداث است و حجم سرمایه گذاری ثابت صورت گرفته توسط سرمایه گذار خارجی (چین) برای این واحد تولیدی 30 میلیون دلار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالانه این کارخانه 130 هزار تن اعلام شده است، بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه در ناحیه صنعتی خضری دشت بیاض، زمینه اشتغال مستقیم 850 نفر فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول پروژه الیاف شیشه تا پایان سال 1402

بهره برداری از فاز اول پروژه الیاف شیشه تا پایان سال 1402