مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:002024-01-08پزشكي

ابلاغ و آیین نامه فروش و توزیع اینترنتی دارو در لرستان دریافت نشده است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حوزه فروش و توزیع دارو در استان هیچ گونه ابلاغیه و آیین نامه ای دریافت نکردیم و منتظریم که نتیجه امر چه خواهد شد.

- ایسنا/لرستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حوزه فروش و توزیع دارو در استان هیچ گونه ابلاغیه و آیین نامه ای دریافت نکردیم و منتظریم که نتیجه امر چه خواهد شد.

جواد قاسمیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوع مجوز فروش اینترنتی دارو مدتهاست که به بهانه تسهیل کسب و کار از سوی شرکت های مختلف مطرح می شود و هرازچندگاهی جو را متشنج می کند.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که مسئول تصمیم گیری برای اینگونه مجوزها وزارت بهداشت و به تبع آن سازمان غذا و داروست و این آیین نامه ها در حال چکش کاری هستند و در نهایت بحث به سمتی پیش خواهد رفت که یک سری نسخ خاص و یک سری نسخی که قابل تکرار باشد و بیمار تا آخر عمر باید از آنها استفاده کند از طریق اینترنت به دست بیمار برسد.

قاسمیان افزود: بیشتر در بحث فروش مکمل ها، مواد آرایشی و بهداشتی و گیاهان دارویی یک سری مجوز در اختیار داروخانه ها قرار دادیم که نگهداشت و اصالت دارد و مسیری که به سمت داروخانه و مریض می رسد مهم بوده و البته مکمل ها همان اهمیت دارو را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ و آیین نامه فروش و توزیع اینترنتی دارو در لرستان دریافت نشده است

ابلاغ و آیین نامه فروش و توزیع اینترنتی دارو در لرستان دریافت نشده است