مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:352024-01-07ورزشي

با جلسه 200 دقیقه ای هم سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب نشد / خروج 2 گزینه از لیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه 17 دی) با حضور دکتر وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، - نخستین نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال با ساختار جدید پس از 200 دقیقه مباحث فشرده چندین مصوبه مهم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه 17 دی) با حضور دکتر وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری زاده، امیر طلوع کیان و جواد مهرگان (به صورت آنلاین) برگزار شد.

وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست گفت: در شورای مشورتی بررسی اجمالی روی چهار گزینه سرمربیگری داشتیم و داورزنی هم به این گزینه ها رسیده بود و در جلسه پیش به دوستان گفته بودم که قصد داریم یکی از مهم ترین تصمیمات را درباره والیبال ایران بگیریم و در آن جلسه صحبت های بسیاری مطرح و دوستان نظراتشان را بیان کردند.

وی تصریح کرد: از آن جلسه به کمیته کوچک تری رسیدیم تا بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم.

اعضای کمیته فنی بر اساس نظرات شورای مشورتی و با در نظر گرفتن تعارض منافع افراد انتخاب و دعوت شده اند و در جلسات بدی هم می توانیم متناسب با نظرات افراد افراد جدیدی دعوت نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جلسه 200 دقیقه ای هم سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب نشد / خروج 2 گزینه از لیست

با جلسه 200 دقیقه ای هم سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب نشد / خروج 2 گزینه از لیست