مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:552024-01-18سياسي

قاسم پور: یکی از دستاوردهای انقلاب حضور بانوان در عرصه های مختلف حکمرانی است


معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور بانوان در عرصه های مختلف حکمرانی بوده و رشد چشمگیر حضور بانوان به عنوان کاندیداتور در انتخابات مجلس شورای اسلامی این موضوع را تایید می کند.

- معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور بانوان در عرصه های مختلف حکمرانی بوده و رشد چشمگیر حضور بانوان به عنوان کاندیداتور در انتخابات مجلس شورای اسلامی این موضوع را تایید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه قاسم پور در نشست بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: امیدوارم شاهد صلح در سراسر جهان باشیم همه عزیزان می دانند که ما امروز دور هم گرد آمده ایم تا فرآیند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی شود.

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که ما امروز در اینجا کنار هم آمدیم و با توجه امام راحل و نگاه حضرت آقا به مساله زنان امروز بانوان می توانند در عرصه های مختلف حکمرانی حضور پیدا کرده و حتی در مجلس شورای اسلامی نیز راه پیدا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رشد چشم گیر حضور بانوان در دو دوره اخیر به عنوان کاندیداتور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از این موضوع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم پور: یکی از دستاوردهای انقلاب حضور بانوان در عرصه های مختلف حکمرانی است

قاسم پور: یکی از دستاوردهای انقلاب حضور بانوان در عرصه های مختلف حکمرانی است