مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 20:002023-12-29سياسي

نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان باشت با بیان اینکه فرزند این شهرستان هستم و مردم این شهرستان را نیز دوست دارم اظهار کرد: - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باشت مشکلات فراوانی دارد که تلاش می کنیم بخشی از آن ها را رفع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان باشت با بیان اینکه فرزند این شهرستان هستم و مردم این شهرستان را نیز دوست دارم اظهار کرد: مردم شهرستان باشت مردمی متدین هستند و شهدای زیادی تقدیم کردند مردم عرق دینی و پایبندی مذهبی زیادی دارند و جز وفادارترین ها به نظام و انقلاب هستند.

احمدزاده در ادامه اظهارات خود گفت: عده زیادی از مدیران استانی امروز به شهرستان باشت آمدند تا مشکلات مردم را بشنوند و تا آنجا که می توانند برطرف کنند، اما همه مشکلات مردم را نمی توان در چنین برنامه هایی برطرف کرد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت گفت: وقتی مردم چنین مراجعه می کنند و تعداد مراجعه کنندگان در میز خدمت این چنین زیاد است یعنی مشکل وجود دارد و مردم مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت