مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:202023-12-31اقتصادي

اقدام بشردوستانه دانشجویان چینی برای کمک به هموطنشان


دانشجویان دانشگاهی در چین در یک اقدام بشردوستانه، برای یک مرد پیک موتور که در حین کار دچار شکستگی پا شد، کمپین کمک رسانی تشکیل دادند.

- دانشجویان دانشگاهی در چین در یک اقدام بشردوستانه، برای یک مرد پیک موتور که در حین کار دچار شکستگی پا شد، کمپین کمک رسانی تشکیل دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ساوت چاینا پست، گروهی از دانشجویان چینی در شانگهای، مبلغ 10 هزار یوان (1400 دلار ) به این مرد کمک کردند.

در این ماجرا یک مرد پیک موتوری که در حین کار آسیب دیده بود و دچار شکستگی پا شده بود، به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت هزینه های بستری را نداشت ولی دانشجویان چینی به کمک او آمدند.

این گروه از دانشجویان چینی مرد صدمه دیده را به بیمارستان رساندند و هزینه های بیمارستان را پرداخت کردند.

این تصادف که در نزدیکی دانشگاه فودان اتفاق افتاد، توجه دانشجویان این دانشگاه را جلب کرد و سبب شد گروهی از آنها کمک مادی و معنوی خود را از این مرد دریغ نکنند.

آنها متوجه شدند که این مرد به دلیل شرایط غیر بحرانی و عدم ثبت نام مسکن در شانگهای، واجد دریافت اکثر برنامه های کمک های اجتماعی نیست و در ابتدا به بیمارستان مراجعه کرده ولی چون توان پرداخت هزینه های بیمارستان را نداشته، با همان پای شکسته از بیمارستان خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام بشردوستانه دانشجویان چینی برای کمک به هموطنشان

اقدام بشردوستانه دانشجویان چینی برای کمک به هموطنشان