مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:452024-01-01اجتماعي

تدوین سند توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای فارس


با آمایش مناطق و احصای نیازها، سند توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان به زودی تدوین و به استانداری ارائه می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با آمایش مناطق و احصای نیازها، سند توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان به زودی تدوین و به استانداری ارائه می شود.

محمدخلیل عسکری امروز 11 دی ماه، در نشست کارگروه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب رهنمودهایی در خصوص توسعه رشته های فنی و حرفه ای ارائه فرمودند و اولین آن تبلیغ و تبیین رشته های فنی است.

وی افزود: در گذشته شاید دانش آموزان بازمانده از سایر رشته ها اجباراً به رشته های فنی می رفتند اما امروز بسیاری از دانش آموزان نخبه ما با علاقه به سمت رشته های فنی و حرفه ای آمده اند.

عسکری بر فهم صحیح جامعه از رشته های فنی و حرفه ای تأکید کرد و گفت: دومین برنامه ریزی توسعه رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه رشته های فنی و حرفه ای است و توسعه هنرستان ها نیز فرمایش سوم ایشان است.

عسکری ادامه داد: اعزام تعدادی از مدیران استان به دو استان یزد و هرمزگان که در توسعه هنرستان های جوار موفق بوده اند، در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای فارس

تدوین سند توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای فارس