مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:002024-01-07سياسي

61 هزار تن کالای اساسی با دستور قضایی از بندر امام بارگیری شد


دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: در راستای تسهیل در ترخیص کالا های اساسی، سه محموله کالا به میزان 61 هزارتن از بندر امام خمینی(ره) بارگیری شد.

- محمدرضا جعفری اصل دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای تسهیل در ترخیص کالا های اساسی، سه محموله کالا به میزان 61 هزارتن از بندر امام خمینی(ره) بارگیری شد.

وی بیان کرد: سه محموله کالا به میزان 61 هزارتن با مصوبه دادستانی بندر امام خمینی (ره) از این بندر بارگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: این کالا ها شامل سه محموله به وزن هزار تن، 25 هزار تن و 35 هزار تن نهاده دامی بود که در انبار های مجتمع ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) نگهداری می شد و پس از بررسی و جلسه با متولیان امر و نهاد های نظارتی با تسریع در مراحل اداری، آزادسازی و برای رسیدن به مقصد نهایی بارگیری شد.

جعفری اصل با اشاره به کوتاه شدن زمان بارگیری کالا های اساسی در این منطقه اقتصادی طی سال جاری، عنوان کرد: تسریع در آزادسازی کالا های اساسی از این بندر با توجه به نیاز بازار و به منظور پیشگیری از فساد کالا ها و فراهم شدن فضای جدید برای تخلیه کالا های اساسی انجام می شود و کمیته استانی به ریاست رییس کل دادگستری استان خوزستان با ایجاد راه کار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 هزار تن کالای اساسی با دستور قضایی از بندر امام بارگیری شد

61 هزار تن کالای اساسی با دستور قضایی از بندر امام بارگیری شد