مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:102024-01-15سياسي

ایمنی و حفظ سلامت مسافران نوروزی در اولویت ستاد خدمات سفر کرمان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر این استان گفت: ایمنی و حفظ سلامت مسافران نوروزی به ویژه در مسیرهای گردشگری و جاده ها و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری روستاها و شهرهای استان از اولویت های ستاد خدمات سفر استان کرمان است.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر این استان گفت: ایمنی و حفظ سلامت مسافران نوروزی به ویژه در مسیرهای گردشگری و جاده ها و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری روستاها و شهرهای استان از اولویت های ستاد خدمات سفر استان کرمان است.

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی 25 دی ماه در این جلسه اظهار کرد: یکی از کمیته هایی که در ستاد هماهنگی خدمات سفر خیلی اهمیت دارد کمیته 30 و 60 کیلومتری جاده های استان است.

وی با بیان اینکه ورودی تمام شهرهای استان کرمان باید روشن شود، گفت: براساس آمارهای ارائه شده بسیاری از حوادث جاده ای در فاصله 30 تا 60 کیلومتری شهرها اتفاق می افتد و از این نظر روشنایی ورودی شهرها اهمیت ویژه ای دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا در نوروز امسال کمترین حوادث رانندگی و تلفات جاده ای را داشته باشیم بیان کرد: بسیاری از مردم در این ایام با خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی و حفظ سلامت مسافران نوروزی در اولویت ستاد خدمات سفر کرمان است

ایمنی و حفظ سلامت مسافران نوروزی در اولویت ستاد خدمات سفر کرمان است