مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:152024-01-03سياسي

حاج قاسم فاتح قلب ها است


امروز محبوبیت بی بدیل این مجاهد فی سبیل الله در بین ملت های آزاده ی جهان به حدی است که باید اذعان داشت که حاج قاسم قبل از این که پیروز میدان ها شود، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: امروز محبوبیت بی بدیل این مجاهد فی سبیل الله در بین ملت های آزاده ی جهان به حدی است که باید اذعان داشت که حاج قاسم قبل از این که پیروز میدان ها شود، فاتح قلب ها شده است.

دکتر حسن بهرام نیا در پیامی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی آورده است: در سالگرد شهادت سرار دل ها، دل های عاشق حریت و انسانیت دگربار به جوش و خروش آمده تا تداعی گر عظمت و شکوه آن سرباز بی ادعای جبهه ی حق در برابر جهان کفر باشد.

در ادامه این پیام آمده است: سردار آزاده ای که با گفتار، منش و کردار خود، بنیان گذار یک مکتب پویا شد که امروز به گنجینه ی ارزشمندی برای عصر حاضر مبدل شده و باید این گفتمان و منش به طور خاص به نسل های بعدی نیز معرفی و منتقل شود.

بهرام نیا ادامه داد: امروز محبوبیت بی بدیل این مجاهد فی سبیل الله در بین ملت های آزاده ی جهان به حدی است که باید اذعان داشت که حاج قاسم قبل از این که پیروز میدان ها شود، فاتح قلب ها شده است.

وی تاکید کرد: حاج قاسم مرد میدان مبارزه با استکبار جهانی و نیروهای نیابتی آن چون داعش و تروریست های تکفیری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم فاتح قلب ها است

حاج قاسم فاتح قلب ها است