مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:402023-12-25حوادث

افزایش 23 درصدی فوتی های حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی


مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه امسال 70 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار دراستان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه امسال 70 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار دراستان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند، این آمار نسبت به مدت مشابه درسال قبل 23 درصد افزایش یافته است.

مهرداد ستاره با اعلام این خبر افزود: 32 نفر به علت سقوط از بلندی، 18 نفر براثر اصابت جسم سخت، 11 نفر براثر برق گرفتگی، 4 نفرخفگی، 3 نفر غرق شدگی و 2 نفر براثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و 71 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 3 درصد افزایش یافته است که از این تعداد 33 نفر زن و بقیه مرد بودند.

ستاره گفت: در آبان ماه امسال 10 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد 6 نفر افزایش یافته، همچنین 150 نفر به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که 4 نفر از آنها زن بودند و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 16 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23 درصدی فوتی های حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی

افزایش 23 درصدی فوتی های حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی