مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:002024-01-06سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی جدی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در ششمین جلسه شورای اجتماعی استان با اشاره به اقدام کور تروریست ها در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: تروریست های کور دل از روی زبونی و استیصال دست به این اقدام جنایت کارانه زدند.

  وی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب ایرانیان جای دارد و با این اقدامات بزدلانه تروریست ها و حامیانشان علی الخصوص  آمریکا و رژیم صهیونیستی از یادها فراموش نخواهد شد و راهش با قوت ادامه دارد.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: جنایت تروریست ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن جمع زیادی از هموطنان با پاسخ قاطع و کوبنده همراه خواهد شد.

  وی تصریح کرد: همه عاملان و آمران این حرکت بزدلانه تاوان این حماقت خود را از سوی ایران دریافت خواهند کرد.

  کامرانی با اشاره به ماموریت شورای اجتماعی، تصریح کرد: شورای اجتماعی تشکیلاتی جدید در ساختار استانداری هاست که به منظور انسجام بخشی به اقدامات در حوزه کاهش آسیب های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی جدی است

کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی جدی است