مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:552023-12-26سياسي

سردار موسوی چاشمی اجر سال ها مجاهدت خود را با شهادت دریافت کرد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت شهادت سردار موسوی چاشمی تأکید کردند: این سردار شهید اجر سال ها مجاهدت و تلاش صادقانه خود را با زرین ترین مدال افتخار یعنی شهادت در راه خدا دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با انتشار پیامی مشترک، شهادت فرمانده رشید جبهه مقاومت، سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی چاشمی را تبریک و تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: فرمانده سرافراز و سردار رشید جبهه مقاومت، فرزند پرافتخار استان سمنان، سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی چاشمی در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آسمانی شد و به آرزوی دیرین خود، یعنی شهادت در راه دوست و پیوستن به حضرت محبوب نائل آمد.

در این پیام می خوانیم: آری، حال که رژیم غاصب و کودک کش اسراییل با انبوه حملات وحشیانه و رونمایی از انواع اقدامات خارج از عرف بین المللی در کشتار بی رحمانه کودکان و زنان بی دفاع غزه، راه به جایی نبرد و دستاوردی حاصل نکرد، در فرار از نکبت شکست و بی آبرویی خود، در بمباران هوایی، دست ننگینش را به خون انسانی مخلص، شجاع و فرمانده ای دلاور در جبهه مقاومت در کنار حریم مطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار موسوی چاشمی اجر سال ها مجاهدت خود را با شهادت دریافت کرد

سردار موسوی چاشمی اجر سال ها مجاهدت خود را با شهادت دریافت کرد