مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 23:252023-12-26بين الملل

انصارالله یمن: ترور شهید «رضی موسوی» بیانگر سردرگمی اسراییل است


جنبش انصارالله یمن ضمن محکومیت ترور مستشار نظامی ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی، ترور وی را تداوم جنایت های دشمن صهیونیستی و آمریکا علیه امت خواند.

- انصارالله یمن: ترور شهید رضی موسوی بیانگر سردرگمی اسراییل است جنبش انصارالله یمن ضمن محکومیت ترور مستشار نظامی ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی، ترور وی را تداوم جنایت های دشمن صهیونیستی و آمریکا علیه امت خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر سیاسی این جنبش ترور سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را محکوم و اعلام کرد: این جنایت بیانگر شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی و نیز تداوم جنایت های دشمن صهیونیستی و آمریکا علیه امت در فلسطین، عراق، سوریه و سایر کشورهاست.

به نقل از سایت خبری المیادین، دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: شهید موسوی از مردان مقاومت بود که عمر خود را صرف مقابله با پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه کرد.

این شهید نقش برجسته ای در مقابله با گروه های تکفیری در سوریه تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت.

سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران باسابقه ایران در سوریه و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز دوشنبه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: ترور شهید «رضی موسوی» بیانگر سردرگمی اسراییل است

انصارالله یمن: ترور شهید «رضی موسوی» بیانگر سردرگمی اسراییل است