مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 07:502024-01-08اقتصادي

90 درصد صنعت زنجان از آب های زیرزمینی استفاده می کنند


مدیر عامل آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد آب شرب در شهرها و روستاها از محل منابع آب های زیرزمینی تامین می شود، گفت: همچنین 100 درصد کشاورزان و 90 درصد صنعتکاران از آب های زیرزمینی استفاده می کنند از این رو باید از استفاده از آب های زیرزمینی .

- اکبر باقری، مدیر عامل آب منطقه ای زنجان امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: باتوجه به بارش های اخیر، وضعیت منابع آبی استان مطلوب نیست و انتظار می رود بازنگری و دقت لازم در مصرف این مایه حیات از سوی همه بهره برداران صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد آب شرب در شهرها و روستاها از محل منابع آب های زیرزمینی تامین می شود، گفت: همچنین 100 درصد کشاورزان و 90 درصد صنعت کاران از آب های زیرزمینی استفاده می کنند ازاین رو باید از استفاده از آب های زیرزمینی فاصله بگیریم و به طرف استفاده از آب های سطحی برویم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: استان زنجان دارای 7 دشت (زنجان، ابهر، گل تپه زرین آباد، قیدار و سجاس) است که به جز دشت های ماهنشان و طارم همگی جز دشت های ممنوعه بوده و وضعیت بحرانی دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان به تغذیه مصنوعی دشت های استان اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که آب های حاصل از بارش باران و برف به سمت حوضچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد صنعت زنجان از آب های زیرزمینی استفاده می کنند

90 درصد صنعت زنجان از آب های زیرزمینی استفاده می کنند