مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:352024-01-14سياسي

استانداری پروژه گردشگری ماهان در میاندورود را تعیین و تکلیف می کند


استاندار مازندران از تعیین و تکلیف پروژه گردشگری ماهان در روستای لالیم شهرستان میاندورود در جلسه شورای اداری خبر داد و گفت: در صورت عدم تعهد سرمایه گذار اعمال قانون خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور امروز یکشنبه 24 دی ماه در بازدید از پروژه گردشگری ماهان در روستای لالیم شهرستان میاندورود با بیان اینکه این منطقه بهترین جای استان مازندران است، اظهار کرد: از سال 1388 سرمایه گذار با مساعدت ویژه استان با هدف اینکه این منطقه یک منطقه ویژه گردشگری خواهد شد ورود پیدا کرد و با موافقت مردم زمین هایی که در اختیار مردم بود در اختیار گرفت و تاکنون به تعهدات خود عمل نکرد.

وی با اشاره به پیشرفت حدود 10 درصدی این پروژه،گفت: این زمین با متراژ بالا که در اختیار این سرمایه گذار قرار گرفت اگر در اختیار سرمایه گذاران مشتاق در استان قرار بگیرد در این منطقه بیکار نخواهیم داشت.

حسینی پور از تعیین و تکلیف پروژه در جلسه شورای اداری خبر داد و گفت: ما روند موجود را به هیچ عنوان قبول نداریم و حتما باید تغییر داده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: اگر سرمایه گذار تعهد بدهد طبق یک برنامه زمان بندی شده با نظارت فرمانداری شهرستان ممکن است که با ادامه کار موافقت کنیم در غیر این صورت اعمال قانون خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری پروژه گردشگری ماهان در میاندورود را تعیین و تکلیف می کند

استانداری پروژه گردشگری ماهان در میاندورود را تعیین و تکلیف می کند