مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:352024-01-02سياسي

رژیم صهیونیستی بقای خود را در بی ثباتی جهان اسلام می داند


سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسراییل ماهیت نژادپرستی دارد، گفت: رژیم صهیونیستی بقای خود را در ایجاد بی ثباتی در منطقه و جهان اسلام می داند و بر این موضوع پافشاری می کند.

- ایسنا/قزوین سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسراییل ماهیت نژادپرستی دارد، گفت: رژیم صهیونیستی بقای خود را در ایجاد بی ثباتی در منطقه و جهان اسلام می داند و بر این موضوع پافشاری می کند.

دکتر ناصر کنعانی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که امروز 12 دی در سالن بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در 88 امین روز از تجاوز ناجوانمردانه رژیم غاصب اسراییل علیه غزه مظلوم اما مقاوم قرار داریم و امروز در این نشست باید به چند گزاره در مورد فلسطین اشاره کرد.

وی افزود: ایران مسئله فلسطین را اولین و مهم ترین موضوع جهان اسلام و منطقه می داند چراکه کشوری اشغال شده که متعلق به ملت دیگر است؛ تعرض به قبله اول مسلمانان جهان، کشتار هزاران نفر از صاحبان یک سرزمین، محروم کردن یک ملت اصیل از حقوق قانونی خود و تأسیس رژیم مبتنی بر آپارتاید، از بارزترین نوع نقض حقوق بشر و بی عدالتی در حق نوع بشر در تاریخ معاصر بشری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بقای خود را در بی ثباتی جهان اسلام می داند

رژیم صهیونیستی بقای خود را در بی ثباتی جهان اسلام می داند