مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:402024-01-03سياسي

مرکز وکلا بازوی اجرایی دستگاه های اجرای برای خدمت به مردم است


 رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به نقش این مرکز در جهت کاهش پرونده های حقوقی گفت: مرکز وکلا بازوی اجرایی دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم است.

- ایسنا/فارس  رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اشاره به نقش این مرکز در جهت کاهش پرونده های حقوقی گفت: مرکز وکلا بازوی اجرایی دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم است.

حسن عبدلیان پور امروز، 13 دی ماه در مرکز افتتاحیه ساختمان جدید مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس در شیراز با بیان اینکه مرکز وکلا بهترین خدمات حقوقی را به افراد ارائه می دهد، گفت: مرکز وکلا قوه قضاییه به عنوان بازوی اجرایی توانمند دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: اکنون با تلاش های انجام شده ملک استیجاری مرکز وکلا در کشور به حداقل رسیده است و به دنبال مالکیت در کلیه مراکز هستیم.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: ریاست دادگستری فارس همواره نگاه ویژه ای به این مرکز داشته و تعامل مرکز فارس با دادگستری در کل کشور زبانزد و سرآمد است.

در ادامه رییس کل دادگستری فارس ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و افتتاح این مرکز در این روز فرخنده و مبارک گفت: مرکز وکلا باید از همه حیث مستقل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز وکلا بازوی اجرایی دستگاه های اجرای برای خدمت به مردم است

مرکز وکلا بازوی اجرایی دستگاه های اجرای برای خدمت به مردم است