مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:152023-12-27اجتماعي

لزوم تجهیز فضاهای کارگاهی متوسطه اول/ آموزش کدنویسی و برنامه نویسی در مدارس خوزستان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در دوره تحصیلی متوسطه اول تجهیز فضاهای کارگاهی، سایت رایانه، آزمایشگاه ها و کارگاه های هنر و فناوری یکی از اولویت های استان خوزستان است و مدیران باید از ظرفیت های موجود در مناطق و ظرفیت های برون .

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در دوره تحصیلی متوسطه اول تجهیز فضاهای کارگاهی، سایت رایانه، آزمایشگاه ها و کارگاه های هنر و فناوری یکی از اولویت های استان خوزستان است و مدیران باید از ظرفیت های موجود در مناطق و ظرفیت های برون دستگاهی و خیرین استفاده کنند.

امین برملا در گردهمایی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش که امروز (6 دی ماه) در مجموعه مدارس 22 بهمن ناحیه 2 اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با همت مدیران دبیرستان ها و سرگروه های درسی، برنامه های متعددی در راستای کیفیت بخشی در حوزه متوسطه اول در حال اجرا است.

همیشه این حوزه اهمیت داشته است و در نظام فعلی آموزش، اهمیت و جایگاه این دوره تحصیلی بیشتر شده است و باید توجه ویژه ای به آن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هدایت تحصیلی یکی از اولویت های دوره اول متوسطه است و با اقدامات انجام شده در دو سال گذشته خوزستان در بحث هدایت تحصیلی و توسعه متوازن بین رشته ای در جایگاه خوبی در سطح کشور قرار گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجهیز فضاهای کارگاهی متوسطه اول/ آموزش کدنویسی و برنامه نویسی در مدارس خوزستان

لزوم تجهیز فضاهای کارگاهی متوسطه اول/ آموزش کدنویسی و برنامه نویسی در مدارس خوزستان