مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:302024-01-09فرهنگي

«مربی» یکی از عوامل مهم در حوزه تربیتی است


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: «مربی» یکی از عوامل مهم در حوزه تربیتی است و اگر مربی با ایمان باشد اثرگذاری ویژه ای بر دانش آموز خواهد داشت چراکه ایمان موجب می شود شخص به نقطه احساس عزت مندی برسد.

- ایسنا/قزوین معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مربی یکی از عوامل مهم در حوزه تربیتی است و اگر مربی با ایمان باشد اثرگذاری ویژه ای بر دانش آموز خواهد داشت چراکه ایمان موجب می شود شخص به نقطه احساس عزت مندی برسد.

  اصغر باقرزاده در اختتامیه جشنواره سرود و هنرهای نمایشی دانشجو معلمان سراسر کشور با عنوان روایت حبیب که امروز 19 دی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حادثه ای که هفته گذشته در کرمان رخ داد 24 نفر از دانش آموزان این مرز و بوم در جوار مزار حاج قاسم شهید شدند و به سوی حق پرواز کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه تروریستی ظالمانه یک دانشجو معلم به نام فائزه رحیمی نیز به شهادت رسید و از بین جامعه دانشگاه فرهنگیان یک کلاس درس تقدیم وطن شد.

این مسئول تصریح کرد: این دانش آموزان به عشق حاج قاسم در مراسم آن روز حضور داشتند اما متأسفانه ناجوانمردانه به خاک و خون کشیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مربی» یکی از عوامل مهم در حوزه تربیتی است

«مربی» یکی از عوامل مهم در حوزه تربیتی است