مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:312024-01-12سياسي

امام جمعه خرم آباد: دولت به استخدام های غیرقانونی در لرستان ورود کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه با اشاره به مناسبت های پیش رو و حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام باقر(ع)، تصریح کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان ماه های خودسازی و تربیت نفس است، از این رو انسان باید نهایت استفاده را از این فرصت ببرد.

شاهرخی به مناسبت روز 27 دی مبنی بر شهادت حجت الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش اشاره و اظهار کرد: این شهدای بزرگوار پیشتازان جهاد و ایثار و شهادت در راه خدا هستند.

وی همچنین به فرار شاه خائن در روز 26 دی اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی با هدایت های سیاسی الهی امام راحل و حضور بابصیرت ملت ایران سقوط کرد.

امام جمعه خرم آباد بر نفی هرگونه سازوکارهای غیرقانونی تاکید و خاطرنشان کرد: استخدام های خارج از سازوکار قانونی و یا با ظاهری قانونی اما با وجود حقیقت تبعیض، در برخی استان ها همچون لرستان این موضوع وجود داشته که نیازمند ورود جدی است.

شاهرخی با تاکید بر ضرورت مشارکت و رعایت قوانین از سوی کاندیداها، ستادها و حامیان داوطلبان، افزود: مشارکت حداکثری، امنیت آور است و نباید صرفا به دلیل ضعف یک نماینده حضور در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرم آباد: دولت به استخدام های غیرقانونی در لرستان ورود کند

امام جمعه خرم آباد: دولت به استخدام های غیرقانونی در لرستان ورود کند