مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:102024-01-11سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است


رییس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی استان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی استان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عبدالصمد صفرنژاد پنجشنبه بیست و یکم دیماه در جلسه کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی که کشور در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد، انتخابات امسال اهمیت دوچندان دارد.

وی با بیان اینکه امسال انتخاباتی در پیش داریم که به دلایل مختلفی برای کشور مهم است و مسئولان انتخابات مسئولیت سنگینی دارند، عنوان کرد: فرمانداران در پیشانی انتخابات قرار دارند و رفتار نماینده دولت مردمی، باید اعتمادساز و امانتدار آرا مردم باشند.

رییس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی استان گفت: دشمنان ما برای اینکه بخواهند قدرت نظام را تضعیف کنند به ترفندهای مختلف متوسل می شوند، مسولان و فرمانداران با تبیین درست خدمات ارزشمند دولت می توانند بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است