مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:312024-01-10سياسي

سخنگوی ستاد انتخابات: 200 فرکانس مختص انتخابات در صداوسیما طراحی شده است


سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به طراحی 200 فرکانس توسط صداوسیما برای برگزاری برنامه های کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما از اعطا فرصت به هر کاندیدا استقبال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان با اشاره به طراحی 200 فرکانس توسط صدا و سیما برای برگزاری برنامه های کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار  کرد: اکنون صدا وسیما یک فرکانس تلویزیونی را در اختیار نامزدها به مدت 20 دقیقه قرار می دهد تا برنامه های شهرستانی، استانی و ملی خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی یکی از اهداف وزارت کشور است، گفت: طبق قانون انتخابات، در یک هشتم شهرستان های دارای تعدد کرسی کاندیداها باید الکترونیکی باشد و بر همین اساس وزارت کشور سه سناریو را طراحی کرده و به شورای نگهبان داده که این شورا تا هفته بعد نظر خود را این خصوص به وزارت کشور اعلام خواهد کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به پیش بینی 65 هزار شعب برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: از این تعداد شعب، تاکنون 60 هزار شعب نهایی شده و ستادهای انتخابات استانی تعداد شعب مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ستاد انتخابات: 200 فرکانس مختص انتخابات در صداوسیما طراحی شده است

سخنگوی ستاد انتخابات: 200 فرکانس مختص انتخابات در صداوسیما طراحی شده است