مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:552023-12-23ورزشي

بازدید وزیر ورزش تاجیکستان از موزه ملی ورزش و دیدار با رییس کمیته المپیک


عبدالله رحمان زاده وزیر ورزش تاجیکستان با هیات همراه خود ضمن حضور در کمیته ملی المپیک و بازدید از موزه ملی ورزش، با رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

- عبدالله رحمان زاده وزیر ورزش تاجیکستان با هیات همراه خود ضمن حضور در کمیته ملی المپیک و بازدید از موزه ملی ورزش، با رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش کشور تاجیکستان گفت:دو کشور ایران و تاجیکستان در زمینه های مختلفی همچون زبان،فرهنگ آداب و رسوم اشتراکات بسیاری با هم دارند و همین اشتراکات تاریخی و میراث مشترک فرهنگی زمینه هر نوع همکاری را آسانتر می کند بخصوص که ما تفاهمنامه همکاری در این زمینه داشته و برای هر نوع ارتباطات در راستای رشد و اعتلای ورزش یکدیگر آمادگی کامل داریم و باید تفاهمنامه شکل اجرایی تری بخود بگیرد که بدون تردید برای هر دو کشور مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: آکادمی ملی المپیک ما یکی از مراکز مهم و اصلی ورزش کشور در زمینه آموزشی و تمرینات است و می توانیم بر اساس نیازهایی که دارید با همکاری فدراسیون ها در زمینه تبادل مربیان،اردوی مشترک و دوره های آموزشی همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم بخصوص که در ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ورزش تاجیکستان از موزه ملی ورزش و دیدار با رییس کمیته المپیک

بازدید وزیر ورزش تاجیکستان از موزه ملی ورزش و دیدار با رییس کمیته المپیک