مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:302024-01-11سياسي

پاسخ به شبهاتِ انتخاباتی و رفع گره های ذهنی وظیفه همگانی است


  نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: پاسخ به شبهاتِ انتخاباتی و رفع گره های ذهنی وظیفه همگان است.

- ایسنا/سمنان   نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: پاسخ به شبهاتِ انتخاباتی و رفع گره های ذهنی وظیفه همگان است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 21 دی در دیدار با رییس و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان با تاکید بر نقش آحاد جامعه در برگزاری پرشور انتخابات، به آیه 5 سوره ابراهیم اشاره و اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه شریفه، حضرت موسی(ع) را مامور کرده است تا مردم را از ظلمت خارج و به سوی نور هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: انبیا، ائمه اطهار(س) و سپس صالحان مامور خارج کردن انسان ها از ظلمت و هدایت آنها به سوی نور شده اند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: امام خمینی(ره) بر اساس همین ماموریت و با همین هدف نهضت خود را پایه گذاری کرد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین مسیر گام برمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه هدف از کارهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باید هدایت انسان ها به سوی نور باشد گفت: کسی که بر این اساس در موضوعات مختلف فعالیت می کند نزد خداوند متعال ماجور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به شبهاتِ انتخاباتی و رفع گره های ذهنی وظیفه همگانی است

پاسخ به شبهاتِ انتخاباتی و رفع گره های ذهنی وظیفه همگانی است