مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:302024-01-17اقتصادي

مشکلات 209 واحد تولیدی سمنان بررسی شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات 209 واحد تولیدی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در شصت و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال، مشکلات 209 واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته و در جهت رفع موانع، 365 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، 68 مصوبه مربوط به تأمین مالی، 154 مورد مربوط به تسهیلات، 69 مصوبه مربوط به امور زیربنایی، 9 مصوبه مربوط به امور مالیاتی، 12 مصوبه مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی سایر بوده که 68 درصد مصوبات اقدام شده و 32 درصد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و اظهار کرد: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانک های عامل برگزار شد، مشکلات و موانع بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی با اشاره به دیگر دستور این نشست افزود: ارائه گزارش بانک های عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 209 واحد تولیدی سمنان بررسی شد

مشکلات 209 واحد تولیدی سمنان بررسی شد