مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:062024-01-08سياسي

ثبت ماده «نانو کلویید طلا» به نام یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر


ماده «نانو کلویید طلا» برای نخستین بار در کشور تولید و در سازمان غذا و دارو به نام یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ثبت شد.

- ماده نانو کلویید طلا برای نخستین بار در کشور تولید و در سازمان غذا و دارو به نام یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی بهمن آبادی، رییس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان با اعلام این خبر اظهار کرد: تحقیقات و پژوهش های اولیه برای تولید نانوکلویید طلا در پژوهشکده فناوری سلامت دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام و سپس در شتابدهنده فست تجاری شده است.

وی با اشاره به ویژگی های منحصربه فرد نانوکلویید طلا بیان کرد: استفاده از این ماده مؤثره، علاوه بر استفاده در صنعت آرایشی و بهداشتی، در تشخیص و درمان برخی بیماری ها نظیر بیماری های گوارشی، مفصلی، آرتریت و غیره نیز استفاده می شود.

معاون پژوهشکده فناوری سلامت دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: این نخستین بار است که در ایران از فناوری نانوکلویید طلا در حوزه سلامت و زیبایی استفاده می شود، هر چند مشابه این کار در دنیا انجام شده است، ولی فناوری به کار گرفته شده در این طرح در سطح دنیا کاملاً نو و جدید است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بهمن آبادی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم با همکاری فناوران ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ماده «نانو کلویید طلا» به نام یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر

ثبت ماده «نانو کلویید طلا» به نام یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر