مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:552024-01-10اقتصادي

حمایت از حضور 140 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، از حمایت مالی این شرکت برای حضور 140 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی در 9 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، از حمایت مالی این شرکت برای حضور 140 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی در 9 ماه نخست سال جاری خبر داد.

هاشم علایی 20 دی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این خبر اظهار کرد: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی، از جمله برنامه های حمایتی این شرکت از واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع است تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی ادامه داد: این حمایت ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه های اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور انجام می شود.

وی با بیان اینکه در 9 ماه نخست سال جاری از حضور 140 واحد تولیدی استان در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع این حمایت ها، 16 مورد مربوط به حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های خارجی و 34 مورد مربوط به کمک اجاره غرفه برای ارائه محصولات تولیدی آنان بوده است که این آمار نشان از تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از حضور 140 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی

حمایت از حضور 140 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی