مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:462024-01-13اقتصادي

15 میلیاردتومان برای ورزش بوموسی واریز شد


با پیگیری استاندارهرمزگان اعتبار 15 میلیارد تومانی برای بازسازی زیرساخت های ورزش بوموسی به حساب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان امروز  خبر از جذب اعتباربرای توسعه زیر ساخت های ورزشی جزیره بوموسی داد.

  مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان اظهار داشت: با حمایت استاندار هرمزگان و پیگیری های وی مبلغ 15 میلیارد تومان از سوی وزیر ورزش وجوانان برای توسعه زیر ساخت های ورزشی جزیره بوموسی به حساب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان واریز شد.

  وی اظهار داشت: مدت زیادی بود که استاندار هرمزگان برای بازسازی زمین چمن،نورهای ورزشگاه، استخر،سالن ورزشی وسالن ورزشی درحال ساخت بانوان به دنبال اعتبار بود که بالاخره تلاش های ایشان جواب داد و با اعتباری که از سوی وزارت ورزش و جوانان به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شده است به زودی بازسازی زمین چمن بزرگ و نور ورزشگاه بوموسی تا 3 ماه آینده انجام خواهد شد اما مدت زمان بازسازی استخر زمان بر است ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این موضوع زودتر اتفاق بیفتد.

  مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: بازسازی سالن بانوان هم همزمان با اعتبارات استانی آغاز شده و تعویض سقف، کف و سیستم سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیاردتومان برای ورزش بوموسی واریز شد

15 میلیاردتومان برای ورزش بوموسی واریز شد