مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:502024-01-06سياسي

مهمترین رسالت ما اصلاح افرادی است که به خطارفته اند


مهمترین رسالت ما در امور زندان ها، اصلاح و تربیت افرادی است که به خطارفته اند بنابراین در انتخاب و گزینش کارکنان زندان ها لازم است ضمن برخورداری از توانمندی تخصصی، - رییس سازمان زندان ها گفت: مهمترین رسالت ما در امور زندان ها، اصلاح و تربیت افرادی است که به خطارفته اند بنابراین در انتخاب و گزینش کارکنان زندان ها لازم است ضمن برخورداری از توانمندی تخصصی، سلامت عمومی و جسمانی به ویژگی های شخصیتی و ارزش های فکری، فرهنگی و دینی کارکنان دقت و توجه ویژه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،اعضای هسته گزینش سازمان زندان ها همزمان با سالگرد فرمان تشکیل این نهاد در پانزدهم دی ماه، در نشستی با رییس این سازمان به گفتگو نشستند.

غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت جمعی از هم وطنان درحادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد هسته گزینش سازمان زندان ها بیان کرد: خوشبختانه در سازمان زندان ها شاهد اقدامات مثبت و گام های تحولی درحوزه گزینش هستیم که این روند مایه مباهات است.

رییس سازمان زندان ها نیروی انسانی را موتور محرکه پیشرفت دستگاه های اجرایی معرفی کرد و افزود: منابع انسانی از مهمترین سرمایه ها در هر دستگاهی است بنابراین گزینش و انتخاب بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رسالت ما اصلاح افرادی است که به خطارفته اند

مهمترین رسالت ما اصلاح افرادی است که به خطارفته اند