مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 19:152023-12-23سياسي

عزیزی: تلاش های خوبی برای برخورد قاطع با عناصر حادثه تروریستی راسک در دست اقدام است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نیروهای انتظامی در حادثه راسک از جان خود مایه گذاشته و جانفشانی کردند گفت: تلاش های بسیار خوبی برای پیگیری و برخورد قاطع با عناصر این حادثه در دست اقدام است.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نیروهای انتظامی در حادثه راسک از جان خود مایه گذاشته و جانفشانی کردند گفت: تلاش های بسیار خوبی برای پیگیری و برخورد قاطع با عناصر این حادثه در دست اقدام است.

تمام نیروهای نظامی و انتظامی منطقه با حساسیت و قدرت به دنبال برخورد قاطع و کوبنده با عوامل داخلی و خارجی این حادثه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم عزیزی در توضیح سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به استان سیستان و بلوچستان جهت بررسی میدانی ابعاد حادثه تروریستی راسک، گفت: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین دو وظیفه مجلس است؛ حوزه نظارتی کمیسیون امنیت ملی متمرکز در همین امور است لذا کمیسیون وقوع حوادثی در کشور و مولفه هایی که باعث ناامنی و احساس ناامنی می شود را مورد بررسی قرار داده و آنها را به سمت راهکارهایی سوق می دهد که جنبه پیشگیرانه و بازدارندگی دارد.

وی افزود: هیات کمیسیون امنیت ملی در سفر به استان سیستان و بلوچستان، ابتدا به محل حادثه تروریستی راسک رفت و تمام ابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: تلاش های خوبی برای برخورد قاطع با عناصر حادثه تروریستی راسک در دست اقدام است

عزیزی: تلاش های خوبی برای برخورد قاطع با عناصر حادثه تروریستی راسک در دست اقدام است