مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:052024-01-04سياسي

واکنش قاطع تشکل های دانشجویی به حادثه تروریستی کرمان


تشکل های دانشجویی در بیانیه های جداگانه ای نسبت به حادثه تروریستی کرمان واکنش قاطعی نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج اساتید کشور در پی جنایت تروریستی کرمان با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های داغدار این فاجعه تروریستی، جنایت کرمان را نشانه استیصال و سردرگمی دشمن دانسته و آورده است: ایران اسلامی، ریشه کن کردن رژیم جعلی و کودک کش را رها نخواهد کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بسمه تعالی مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

(الأحزاب-آیه 23) شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان یک بار دیگر نشان داد که دشمنان شرور و جنایتکار، حتی لحظه ای خوی وحشی گری خود علیه ملت ایران را کنار نگذاشته و در هر فرصتی تلاش می کنند این ملت بزرگ و مقاوم را آماج ددمنشی ها، رذالت ها و جنایت های خود قرار دهند.

تروریسم بین الملل به سرکردگی آمریکای جنایتکار در هفته های گذشته فجایع بسیاری را در منطقه رقم زده اند، اما نه تنها به اهداف خود نرسیده اند، بلکه چهره عریان و کریه دموکراسی غربی بیش از پیش برای جهانیان نمایان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قاطع تشکل های دانشجویی به حادثه تروریستی کرمان

واکنش قاطع تشکل های دانشجویی به حادثه تروریستی کرمان