مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:202024-01-02فرهنگي

تبریک خاص خزاعی به بعضی هنرمندان سینما


رییس سازمان سینمایی با اشاره به پیگیری برای راه اندازی اندیشکده سینمایی در شورای عالی سینما گفت: به تمام کسانی که توسط دیکتاتورهای رسانه ای حتی پس از فوت تحت هجمه قرار گرفتند تبریک می گویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین پایانی ششمین جایزه پژوهش سینمای ایران صبح سه شنبه، 12 دی ماه در تالار رودکی با حضور وزیر ارشاد، رییس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران و هنرمندان سینما برگزار شد.

این مراسم با پخش کلیپی از صحبت های رهبر انقلاب درباره سینما، معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جایزه پژوهش سینمایی به همراه گزیده سخنانی از آنها و نیز پخش تصاویری از فیلم های ایران آغاز شد و بعد قادر آشنا دبیر این جایزه با حضور در جایگاه و با تشکر از وزیر ارشاد، رییس سازمان سینمایی و همکاران دیگرش برای برپایی جایزه این دوره بیان کرد: براساس رویکردهایی که داشتیم از جمله سینما در حوزه های مختلف خانواده، دفاع مقدس، دین، امیدافرینی و.

125 اثر دریافت شد.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم بین پژوهشگران و سیاستگذاران و کنشگران ارتباط برقرار شود ولی الان ارتباط سیستماتیک وجود ندارد.

باید فیلمنامه و آثار سینمایی براساس پژوهش شکل بگیرد در صورتی که فیلمنامه های ما گاهی یک ماهه نوشته می شود و پنج سال طول میکشد تا ساخته شوند و اگر برعکس باشد، شاید اتفاق بهتری رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک خاص خزاعی به بعضی هنرمندان سینما

تبریک خاص خزاعی به بعضی هنرمندان سینما