مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 08:302023-12-29بين الملل

5 درصد از جمعیت غزه کشته، زخمی یا مفقود شده اند


سخنگوی آنروا اعلام کرده است که حداقل 5 درصد از جمعیت نوار غزه کشته، زخمی یا مفقود شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از المیادین، عدنان ابوحسنه ، سخنگوی آنروا وابسته به سازمان ملل با ابراز نگرانی از ادامه جنگ و بمباران غزه اعلام کرد که با استناد به آمار وزارت بهداشت فلسطینی باید نتیجه گرفت که جنگ در غزه باعث شده که حداقل 5 درصد از جمعیت نوار غزه کشته، زخمی یا مفقود شوند.

ابوحسنه همچنین افزود: وضعیت انسانی پس از شیوع بیماری های مختلف به شدت بحرانی شده است و در وضعیت فعلی با فروپاشی نظام بهداشت و درمان غزه، بیماری های روده ای 4 برابر، بیماری های مربوط به قفسه سینه 5 برابر و بیماری های پوستی 3 برابر شده است و این شرایط بسیار خطرناک است.

بر اساس گزارش ها، ساعتی پیش دست کم 9 شهید در اثر بمباران خانه خانواده العمور در شهر الفخاری در شرق خان یونس به ثبت رسیده است.

با این حال، المیادین به نقل از رسانه های اسراییلی گزارش داده است که مقامات تل آویو معتقدند که تا کنون به سختی می توان گفت که در نبردها بویژه در جبهه شمال به دستاوردی رسیده ایم.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز اعلام کرده است که حداقل 16 نظامی مجروح دیگر صهیونیستی به بیمارستان سوروکا در مناطق اشغالی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد از جمعیت غزه کشته، زخمی یا مفقود شده اند

5 درصد از جمعیت غزه کشته، زخمی یا مفقود شده اند