مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 18:202023-12-24سياسي

2 شبکه قاچاق واکسن در شیراز منهدم شد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از شناسایی و برخورد قانونی با 2 شبکه قاچاق واکسن «گارداسیل» در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدجواد راعی یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری و رصد شبانه روزی کارشناسان در شبکه های اجتماعی گفت: پس از رصد شبکه های اجتماعی 2 تیم سازمان یافته که در زمینه تبلیغ و فروش غیرمجاز واکسن گارداسیل در سطح شهر و فضای مجازی فعالیت داشتند، شناسایی و افراد متخلف به دادگاه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری نیروهای انتظامی، مقام قضایی و نماینده دادگستری شیراز انجام شده است، ادامه داد: واکسن گارداسیل از یک مرکز متخلف در شیراز کشف و پس از بررسی های انجام شده از افراد تجویز کننده این واکسن، مشخص شد در یک سال گذشته، بیش از 100 عدد از انواع واکسن های گارداسیل چهار ظرفیتی و 9 ظرفیتی، به صورت قاچاق و غیرمجاز به فروش رسیده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه واکسن گارداسیل تنها در داروخانه های منتخب دانشگاه عرضه می شود، افزود: این واکسن باید به صورت یخچالی و با رعایت زنجیره سرد نگهداری و عرضه شود.

راعی از مردم استان فارس خواست تا هر گونه دارو و واکسن را تنها از داروخانه های معتبر تهیه کرده و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شبکه قاچاق واکسن در شیراز منهدم شد

2 شبکه قاچاق واکسن در شیراز منهدم شد