مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:402024-01-06اقتصادي

شفاف سازی شورای رقابت در مورد قیمت گذاری خودرو/ ادعاهای مطرح شده را تکذیب می کنم


در حالیکه برخی رسانه ها موافقت شورای رقابت با آزاد شدن قیمت خودروهای مازادِ تولیدِ تعهدات خودروسازان را مطرح کردند، اما رییس شورا این موضوع را رد کرده و به صراحت اعلام کرد که تاکید ما بر افزایش تولید و به تبع آن افزایش عرضه خواهد بود که طبیعتاً منجر به .

- در حالیکه برخی رسانه ها موافقت شورای رقابت با آزاد شدن قیمت خودروهای مازادِ تولیدِ تعهدات خودروسازان را مطرح کردند، اما رییس شورا این موضوع را رد کرده و به صراحت اعلام کرد که تاکید ما بر افزایش تولید و به تبع آن افزایش عرضه خواهد بود که طبیعتاً منجر به کاهش قیمت خواهد شد و هیچ صحبتی از اینکه قیمت خودرویی که تولید بالا دارد، آزاد و افزایشی شود، به هیچ عنوان مطرح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای رقابت در جلسه 632 روز سه شنبه هفته گذشته خود، اصلاحاتی در دستورالعمل قیمت گذاری خودروها اعمال کرد و بر اساس آن، اعضای شورای رقابت چهار اصلاح درباره فرآیند محاسبه و ابلاغ قیمت ها، مشمولان قانون حمایت از خانواده و جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده، سامانه یکپارچه و اختیار پیشنهاد برای تنظیم بازار بر اساس کف عرضه، را در دستورالعمل 543 اجرا کردند.

بر اساس این اصلاحات ، از این پس نظارت شورا درباره محاسبه و ابلاغ محاسبه، پسینی بوده و وزارت صمت مکلف است قیمت های محاسبه شده توسط سازمان حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی شورای رقابت در مورد قیمت گذاری خودرو/ ادعاهای مطرح شده را تکذیب می کنم

شفاف سازی شورای رقابت در مورد قیمت گذاری خودرو/ ادعاهای مطرح شده را تکذیب می کنم