مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:302023-12-24فناوري

بهره مندی 508 خانوار روستایی لرستان از اینترنت پرسرعت


مدیرکل فناوری اطلاعات لرستان گفت: با راه اندازی سایت جدید ارتباطی در روستای «سراب تجره سادات» و با تلاش همکاران اپراتور ایرانسل 508 خانوار با جمعیتی بیش از 1792 نفر از ساکنان این روستا و چهار روستای اقماری با اتصال به شبکه ملی اطلاعات از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فناوری اطلاعات لرستان گفت: با راه اندازی سایت جدید ارتباطی در روستای سراب تجره سادات و با تلاش همکاران اپراتور ایرانسل 508 خانوار با جمعیتی بیش از 1792 نفر از ساکنان این روستا و چهار روستای اقماری با اتصال به شبکه ملی اطلاعات از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

مجتبی صارمی سوم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه اندازی سایت جدید ارتباطی در روستای سراب تجره سادات از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با تلاش همکاران اپراتور ایرانسل تعداد 508 خانوار با جمعیتی بیش از 1792 نفر از ساکنان این روستا و چهار روستای اقماری شامل کمره ، چشمه پاپی ، میرآباد و خانجان خانی با اتصال به شبکه ملی اطلاعات از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

وی با اشاره به برنامه های وزارت ارتباطات در راستای گسترش عدالت ارتباطی و بهره مندی روستاهای بالای 20 خانوار استان از پوشش اینترنت همراه گفت: توجه و توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 508 خانوار روستایی لرستان از اینترنت پرسرعت

بهره مندی 508 خانوار روستایی لرستان از اینترنت پرسرعت