مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:202023-12-26فرهنگي

فیلم جدید رامبد جوان با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده


«زودپز» کمدی به کارگردانی رامبد جوان است که به تازگی با حضور گلاره عباسی در کنار نوید محمدزاده و محسن تنابنده کلید خورده است.

- جی پلاس، ایرنا نوشت:فیلم سینمایی زودپز به کارگردانی رامبد جوان با حضور گلاره عباسی در کنار نوید محمدزاده و محسن تنابنده این روزها در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

این فیلم با داستانی در حال و هوای دهه شصت است که پیش تر حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده و محسن تنابنده در آن قطعی شده بود.

گلاره عباسی نیز سومین بازیگر جدیدترین کمدی جوان است که در این اثر حضور دارد.

فیلم سینمایی زودپز به تهیه کنندگی منصور سهراب پور است که ابتدا قرار بود به کارگردانی مهدی نادری ساخته شود اما پس از مدتی با تغییر کارگردان همراه و از آبان امسال، روند تولید آن با حضور رامبد جوان از سر گرفته شد.

با اینکه گمانه زنی های اولیه حاکی از حضور این فیلم در جشنواره فجر چهل و دوم بود، به نظر می رسد با توجه به طولانی بودن روند فیلم برداری و همچنین حجم بالای امور فنی مربوط به مرحله جلوه های ویژه احتمالا این فیلم به چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نرسد.

زودپز اثری کمدی با حال و هوای دهه 60 و ششمین تجربه بلند سینمایی رامبد جوان محسوب می شود که روند ساخت آن در سکوت خبری پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم جدید رامبد جوان با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده

فیلم جدید رامبد جوان با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده